Praćenje narudžbe
Korisnička podrška
01/3445401

Načini slanja

Šaljemo putem ovih sposobnih partnera.

Mnoge naše fotoproizvode možete zatražiti s isporukom u trgovine i preuzeti u poslovnici. Poslovnicu koja vam je najbliža možete pronaći pomoću Tražilice prodavaonica. Traženje prodavaonice. Prilikom naručivanja, nakon prijave / registracije, možete jednostavno odabrati trgovinu u kojoj možete preuzeti foto proizvod pomoću funkcije pretraživanja trgovine. Pronađite i odaberite najbližu trgovinu prema poštanskom broju ili nazivu mjesta!

Izuzeci su samo proizvodi koji se zbog svoje veličine ne mogu pohraniti u trgovini. To se može dogoditi npr. u slučaju većih zidnih dekoracija. Moguće načine isporuke možete pronaći u <ahref="cewe.hr/cjenik.html"> cjeniku </a>. Ovdje možete odabrati želite li preuzimanje u trgovini ili dostavu na kućnu adresu.

Narudžbe se u trgovinama čuvaju tri mjeseca. Da biste mogli preuzeti svoju narudžbu u trgovini, trebate isprintati potvrdu narudžbe i ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu. Ako osoba koju ovlastite ide podići vaš paket, toj osobi će trebati odgovarajuće pisano ovlaštenje. Ako odaberete ovaj način dostave, svoju narudžbu možete povoljno platiti na blagajni trgovine.

Sigurna dostava vašeg paketa s dostavom na kućnu adresu. Dugogodišnje iskustvo i stručnost jamče da se CEWE fotoproizvodi isporučuju sigurno i brzo.

Želite li naručeni foto proizvod primiti kod kuće ili na poslu? Prilikom naručivanja, nakon prijave / registracije, odaberite prikladnu dostavu na kućnu adresu!

Naš partner: DPD Kontakt podaci našeg partnera: Broj telefona: 01 3430 600 E-mail adresa: customerservice@dpd.hr

DPD služba za korisnike prima Vaše pozive radnim danom između 8:00-17:00 sati.

Kada se vrši isporuka? Fotoproizvodi bit će isporučeni radnim danom nakon njihovog završetka. DPD vrši isporuku od ponedjeljka do petka između 8:00-16:00 sati.

Gdje se mogu naći detaljnije informacije o pošiljki? Praćenje statusa paketa >> Na stranici DPD-a praćenje statusa paketa dostupno je u bilo kojem dijelu dana. Potreban broj paketa pronaći ćete u povratnom mailu o izrađenoj narudžbi. Nakon pretraživanja, odmah se prikazuje povijest paketa - zajedno s potvrdom o primitku u slučaju uspješne isporuke.

Na dan isporuke neću biti na zadanoj adresi. Što napraviti u tom slučaju? Ukoliko bi htjeli promijeniti adresu isporuke to možete učiniti pozivom na broj telefona 01 3430 611 najmanje 24 sata prije planirane isporuke. Ako ste pri naručivanju upisali krivu adresu ili unaprijed znate kako se nećete nalaziti na zadanoj adresi za vrijeme isporuke proizvoda, a sve do primitka e-maila potvrde o izrađenoj narudžbi, adresu možete promijeniti pozivom na sljedeći broj telefona: 01/777 6435.

Nakon 2 neuspjele isporuke paket se vraća pošiljatelju.

Koliko košta isporuka na kućnu adresu? Bez obzira na težinu paketa cijena isporuke na kućnu adresu je 15,00 kn.

Ako Vaša narudžba sadrži više proizvoda iz iste kategorije te ukupni iznos prelazi 400 kn, iskoristite kod "BESPLATNADOSTAVA" i svoju ćete narudžbu dobiti besplatno! Kod ne vrijedi za narudžbu koja sadrži više proizvoda iz različitih kategorija. Ovaj se kod ne može kombinirati s drugim popustima.

» VAŽNO: Trošak dostave u slučaju naručivanja različitih kategorija proizvoda može biti različiti. Troškove dostave možete pronaći ovdje«

Stojimo vam na raspolaganju! Nazovite nas!

Kontakt korisničke podrške: 01/344 5401, od ponedjeljka do nedjelje: 8:00 do 17:00
100% jamstvo zadovoljstva
Ekspres usluga
Korisnička podrška, osobni savjeti svaki dan u tjednu